ساعت کاری 9:00-17:00

تهران / شهرک اکباتان / بلوار نفیسی / نبش کوچه کیوان / پلاک ۶ / واحد ۱۰

۰۲۱۴۴۶۵۷۱۷۷

+طراحی اختصاصی حرفه ای

طراحی قالب و طراحی پترن اختصاصی پست ها با توجه به اهداف بازاریابی از جمله افزایش قروش، برندینگ، معرفی محصول جدید، افزایش مشارکت جمعی و…

+طراحی هویت و رنگ سازمانی

یکپارچگی و همبستگی اجزاء از جمله لوگو، رنگ سازمانی، شعار، چهارچوب و شخصیت سازمانی بسیار پر اهمیت است. این یکپارچگی باید در طراحی ها مورد توجه قرار گیرد.

+چیدمان متناسب با کسب و کار

بهترین طراحی و بهترین پست اگر به موقع و در قالب (layout) نامناسبی بارگزاری نشود قطعا به اندازه کافی مورد توجه قرار نخواهد گرفت.

نمونه پست های طراحی

راهکارهای افزایش فروش کسب و کارهای اینستاگرامی

برگزاری کمپین و مسابقه اینستاگرامی

رویش در فضای مجازی و راهکارهای فضای مجازی پیشرو بوده و در برگزاری مسابقات اینستاگرامی نیز پبش قدم است. برگزاری مسابقات با اهداف برندینگ، جذب فالوور، افزایش فروش کالا و افزایش فروش خدمات نیاز به زیرساخت هایی دارد که موسسه رویش آنها را برای مخاطبان خود فراهم آورده است.

تامین امنیت پیج

به منظور پست گذاری و مدیریت پیج نیاز به پسورد فعلی پیج است. پس از سپردن پیج به ما، امنیت پیج های طرف قرارداد موسسه رویش با استفاده از تکنیکهای امنیتی Two-Factor Authentication و همچنین facebook Sync و تکنیک های رمزنگاری و ضد هک تامین خواهد شد.

عدم خرید مخاطب فیک

مخاطب فیک و غیر واقعی در دوره ای از اینستاگرام بسیار متداول بود. با اجرای الگوریتم های جدید اینستاگرام فیدبک مخاطبان بسیار با اهمیت است. مخاطبان فیکی که هیچ واکنشی به پست و استوری شما ندارند، نه تنها کمکی به پیج شما نخواهد کرد، بلکه امتیازی منفی برای پست شما خواهد داشت.

ربات جذب مخاطب واقعی

تولید محتوای حرفه ای و جذاب، تبلیغات مستقیم مهم است و در کنار آن اعمال ربات هوشمند بر روی پیج به جذب مخاطب واقعی و مشتری بالقوه بسیار کمک خواهد کرد.

بسته های پیشنهادی رویش

با انتخاب بسته مناسب کسب و کار خود از جزییات و هزینه ها مطلع شوید. تغییر در هریک از بسته ها با توجه به نیاز و درخواست شما ممکن می باشد.

+ همه بسته ها یکماهه بوده و امکان درخواست به صورت 3 ماهه نیز میسر است.

+ در صورت عقد قرارداد 3ماهه از 10درصد تخفیف برخوردار خواهید شد.

+ مبالغ هر بسته در ابتدای دوره و قبل از آغاز کار تسویه خواهد شد.

+ در بسته های اقتصادی و استاندارد، از عکسهای تحویلی کارفرما یا آرشیوی و اینترنتی در طراحی ها استفاده خواهد شد.

+ در بسته های حرفه ای و طلایی، یک یا دو روز عکاسی و فیلمبرداری از کسب و کار شما انجام گرفته و در طراحی ها استفاده خواهد شد.

+ تصمیم گیری درمورد تعداد برنده ها و نوع جوایز به عهده موسسه رویش است.

+ تامین جوایز و هزینه جوایز جداگانه بوده و به عهده کارفرما می باشد.(جوایز میتواند تخفیفی باشد یا از کالا یا خدمات کارفرما باشد)

Sending
User Review
0 (0 votes)